Hur kan vi hjälpa dig?

 

     
Live Chat       [email protected]

 

 


  • Var hittar jag hämtningslänken?

    När du har skickat din beställning kommer du att få ett e-postmeddelande med "LICENSE INFORMATION " enligt nedan:

    LICENSE INFORMATION

    Ange vår webbplats och klicka på "om du har ett registrerat konto" om du har skapat ett konto" om du redan har skapat ett konto på vår webbplats. Logga sedan in med e-post och lösenord

    Sign In

    Du kan också klicka på "om du signerade som gäst" om du inte skapade ett konto tidigare. Nedanstående sida visas när du anger nödvändig information:

    Find Your Order

    Ange ditt beställnings-ID eller e-postmeddelande som används för köpet i den tomma ruta som visas. Följande sida visas för dig och innehåller all beställningsinformation.

    order ID

    Gå till "produktinformation" och klicka sedan på "Hämta programvara" för att få din nedladdningslänk.

     

     

    Om du behöver mer hjälp kan du kontakta oss genom vår:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från hjälpcentralssektionen
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur installerar du min produkt och får hjälp?

    Om du vill installera produkten går du till kundens konto som visas i bilden nedan:

    order ID

    För att få hjälp och instruktioner innehåller kundens konto produkten samt instruktioner och steg som ska följas för att installera produkten. Du kan också hitta våra blogginlägg högst upp på startsidan. Gå till “ programvarubloggen ”.

     

     

    Om du behöver mer hjälp kan du kontakta oss genom vår:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Vad ska jag göra när produkten inte fungerar?

     

     

    Om produkten inte fungerar bör du ta en skärmdump Spara skärmbilden på enheten och skicka den till oss genom

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till "Hjälp och support" från hjälpcentersektionen
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur avbryter jag min order?

    Om du behöver avbryta din beställning kan du kontakta oss via telefon, e-post eller chatt så att vi kan hjälpa dig att åtgärda problemet. Gå till "Hjälp och support" längst upp till höger på hemsidan. All kontaktinformation finns.

     

     

    Gå till hjälp och support direkt från Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Var hittar jag min faktura?

    Fakturadokumentet kommer att skickas till ditt e-postmeddelande direkt efter att du har skickat ordern. Du kommer att få en faktura från oss. Så här hämtar du fakturan:

    Find your order

    Find your order

    Placera ID:t eller e-postmeddelandet som används för köpet i den tomma rutan. Vi skickar dig omedelbart ett e-postmeddelande med en direkt länk till din beställning. (Om du har köpt från oss för första gången är det mycket möjligt att vårt meddelande har skickats till din skräppostmapp.)
    När du har angett ditt ID visas den här sidan för dig:
    Den här sidan innehåller all beställningsinformation, ovanför dig hittar du "Skriv ut faktura" så att du kan skriva ut den på ett papper eller så kan du "Skriv ut faktura (PDF)" om du vill hämta fakturan som en PDF-fil

    order

     

     

    Om du inte lyckades få din faktura kan du kontakta oss via

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Vi kan skicka det direkt till er. Gå till "Hjälp och support" längst upp till höger på hemsidan. All kontaktinformation finns. Du kan komma åt det från hjälpcentersektionen
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Så här ändrar du kontoinformationen?

     

     

    Du kan bara redigera kontoinformationen från länken nedan:
    Profile details
    Du kan också kontakta oss genom

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    så att du kan hjälpa dig på ett effektivt sätt
    Gå till vår kontaktinformation från Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur kan jag skapa ett konto?

    Så här skapar du ett konto på webbplatsen::
    Gå till startsidan och klicka på profilinformationen till höger som markerad.

    profile details

    Du hittar två olika alternativ om du inte har något konto klickar du på Registrera”

    register

    Den här sidan visas för dig, fyll i blankstegen med nödvändig information och klicka sedan på "Registrera" för att skapa ditt nya konto!

    register for a new account

    Ditt konto har skapats!

    Du kan också öppna följande länk för att skapa ditt konto
    Registrera dig för ett nytt konto
    Fyll i blankstegen med nödvändig information och klicka på “Spara”.

     

     

    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur kan jag ställa min beställning?

    Om du vill lägga en ny beställning på vår webbplats väljer du den produkt som behövs från listan ovan:

    products

    Välj en produkt och klicka på“ Lägg till i köpkorgen ”

    register

    ADD TO CART

    Klicka nu på "TILL KASSAN" så visas följande sida

    checkout

    Se till att fylla i blanketterna med nödvändig information och använd sedan "credit card" eller "debit card" enligt bilden nedan för att göra betalningen.

    payment methods

    Fortsätt sedan med nästa steg genom att ange all kortinformation med all säkerhet. Klicka nu på “Gör beställning”.

    Buy Now

     

     

    När vi har fått betalningen levereras produkten omedelbart Om du har stött på något problem, tveka inte att kontakta oss genom

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    så att du kan hjälpa dig på ett effektivt sätt
    Klicka på Helpcenter Section
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Kan jag beställa utan info?

    Du kan beställa utan information genom att köpa som gäst. Du behöver bara ange kortinformation och nödvändig information för betalningen.

    guest payment

  • Är dina nycklar lagliga eller inte?

    Vi tillhandahåller äkta livstidslicensnycklar som är 100 % legal . Vi bekräftar att vi följer de tillämpliga rättsliga reglerna och ser till att villkoren för laglig användning av programvaran uppfylls till fullo.

  • Hur kan jag få nyckelaktiveringen?

    För att få nyckelaktiveringen, gå till din e-postinkorg och få tillgång till din “licensinformation för din beställning”

    License Information

    Välj "om du har ett registrerat konto" om du har skapat ett konto. Eller klicka på "om du signerade som gäst". Nedanstående sida visas när du anger nödvändig information:

    Find Your Order

    Ange ditt beställnings-ID eller e-postmeddelande som används för köpet i den tomma ruta som visas. Följande sida visas för dig och innehåller all beställningsinformation. Om du vill visa licensnyckeln går du till “Kundinformation” och klicka på “Visa min licensnyckel”

    View my license key

    Kopiera licensnyckeln och använd den för att aktivera produkten.

     

     

    Om du har problem kan du kontakta oss genom

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Är det en livstidsnyckel?

    Ja, vi tillhandahåller verkliga livstidslicensnycklar som är 100 procent lagliga. Vi bekräftar att vi följer de tillämpliga rättsliga reglerna och ser till att villkoren för laglig användning av programvaran uppfylls till fullo.

     

     

    Om du behöver mer information kan du kontakta oss genom

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Vilka typer av licenser finns tillgängliga på webbplatsen?

    Vi erbjuder våra kunder olika typer av licenser:

    OEM (Original Equipment Manufacturer)
    En OEM-licens är därför endast tillgänglig per köp och kan endast aktiveras på en enhet. Alla våra OEM-licenser är budgetvänliga och säljs för att reservera varje kunds licensrättigheter. Därför är de till 100 procent äkta och laglig programvara. produktnyckeln kan inte överföras och du kan inte använda den för att aktivera en annan installation.
    Retail
    Retail licenser kan användas på mer än en dator, men inte samtidigt. Det innebär att du kan överföra produktnyckeln till en annan dator, så länge du inaktiverar den gamla enheten. Retail-nycklar möjliggör flera aktiveringar och används för butiksbyggnader av produkten. I många fall tillåts ett visst antal aktiveringar per nyckel, men ofta tillåts fler på samma dator.

     

     

    Om du behöver mer information kan du kontakta oss genom

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur kan jag få en specialprodukt som inte finns på din webbplats?

    Vi erbjuder våra kära kunder alla möjliga alternativ. Om du behöver köpa en specialprodukt som inte visas eller nämns på vår webbplats, så bjuder vi dig att kontakta oss via telefon, chatt eller e-post så att vi kan hjälpa dig. så att vi kan förbereda en särskild order åt er.

     

     

    Kontakta oss från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Om jag inte är nöjd, kan jag få en återbetalning?

    Vårt citat är "tillfredsställande eller återbetalat". Detta är vårt främsta mål. Vi har alltid en tendens att tillfredsställa våra kära kunder oavsett hur svår situationen är. Vi kommer med glädje att hjälpa er och tillfredsställa era behov.

     

     

    Du kan kontakta oss via telefon eller e-post så att vi kan hjälpa dig. Gå till "Hjälp och support" längst upp till höger på hemsidan. All kontaktinformation finns.

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Öppna den från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Kan jag få hjälp med installationen?

    Vårt kundsupportteam är alltid redo att hjälpa dig med installationen av produkten.

    Om du har problem med installationen kan våra tekniker ta hand om ditt ärende och installera produkten i stället via fjärråtkomst med hjälp av TeamViewer-programmet.

    Du måste installera den på skrivbordet så att vi kan ingripa på distans för att hjälpa dig.

    Installera programmet från länken nedan:
    TeamViewer

     

     

    När du har installerat appen Teamviewer bör du skriva ett e-postmeddelande med ytterligare information om det problem du står inför samt en skärmdump av felmeddelandet, om det finns något.Skicka sedan ID och lösenordet till oss via vår:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Du kan komma åt vår kontaktinformation från: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur länge har jag tillgång till nedladdningarna?

    Du kommer alltid att kunna komma åt dina hämtningslänkar när som helst och från vilken enhet som helst. Varje gång du får tillgång till beställningsinformationen kan du hämta dina nedladdningar när som helst.

    Så här får du tillgång till beställningsinformationen:

    • Besök följande länk:
      Spåra din beställning

    • Ange nu beställnings-ID i den tomma rutan för att hitta beställningen

    • Find Your Order

      Email Notice

    • När du trycker på Retur visas meddelandet ovan och du får omedelbart ett e-postmeddelande enligt följande:

    • Email Notice

    • Klicka på länken om du vill öppna din beställning och få tillgång till din kundinformation, inklusive licensnyckeln och hämtningslänken för din köpta produkt.

    • Order

     

     

    Om du har förlorat åtkomsten till dina nedladdningar kontaktar du oss genom vår:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från: Helpcenter Section
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Är produkterna fullständiga versioner?

    Uttrycket Fullständig version anger att programvaran är tillgänglig för användaren utan begränsningar och i alla funktioner. Alla våra produkter är fullständiga versioner och innehåller alla tillgängliga funktioner och uppdateringar. Uppdateringar är avsedda att göra programvaran modernare eller uppdaterad.

     

     

    Om du har förlorat åtkomsten till dina nedladdningar kontaktar du oss genom vår:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Du kan även komma åt vår kontaktinformation från: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Har jag någon garanti för min programvara?

    Vi tillhandahåller 100 % giltiga och äkta licensnycklar. Som en garanti för din programvara får du en faktura från oss som fungerar som bevis för att du har köpt produkten lagligt. Vi bekräftar att vi följer de tillämpliga rättsliga reglerna och ser till att villkoren för laglig användning av programvaran uppfylls till fullo.

     

     

    Om du behöver mer information kan du kontakta oss via vår webbplats:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • När kan jag kontakta dig?

    Vårt kundserviceteam är tillgängligt 24 timmar om dagen, förutom i 5 timmar, under vilka vi genomför gruppviewer-sessioner för våra specialklienter. Olika metoder finns tillgängliga för att kontakta oss.

     

     

    Om du vill göra det enklare för dig kan du kontakta oss via vår:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Vem kan ge mig råd?

    Vi har en grupp utbildade IT-tekniker och IT-experter till ditt förfogande som kan ge dig vägledning, beroende på dina behov. Vårt kundserviceteam kommer alltid att vara tillgängligt för smarta tips och råd.

     

     

    Du kan kontakta oss via följande:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan:

    Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur tar jag en skärmdump?

    Gör så här om du vill göra en skärmdump:

    • Gå till Windows sökfält
    • Skriv “ snipping tool”
    • Find Your Order

    • Klicka “new”
    • Dra ner musen och markera önskat felmeddelande
    • Klicka “file”
    • Välj “save as”
    • Ange namnet på skärmbildsfilen och spara den på skrivbordet.

     

     

  • Vilka kontaktalternativ och fördelar erbjuder du?

    Vi tillhandahåller olika kontaktalternativ och fördelar. När du kontaktar oss innan du köper kan vi ge dig specialerbjudanden och rabatter. Om du planerar att köpa en stor mängd produkter bör du kontakta oss innan du lägger din beställning så att vi kan förbereda en särskild beställning med ett särskilt pris för dig. Vi kan också utarbeta ett specialprisbud med en intressant rabatt för företag och yrkesverksamma. Dessutom kommer vi att hålla en skicklig agent till sitt förfogande för att hjälpa dem i alla skeden. Observera att ju högre värde din beställning har, desto intressantare blir rabatten.

     

     

    Om du vill ha mer information kan du kontakta oss via vår:


    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur många enheter kan dina produkter användas på?

    Det beror på själva produkten, eftersom de flesta av dem är tillgängliga för användning på en bärbar dator, medan andra kan implementeras på flera enheter. Om du vill ha mer information kan du besöka vår produktsida.

     

     

    Du kan också kontakta oss via:


    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Jag behöver ett erbjudande, vem ska jag kontakta?

    Vårt kundsupportteam är alltid tillgängligt för att ge dig intressanta erbjudanden beroende på köpet. Ju högre värde din beställning har, desto intressantare blir kupongkoden! Om du är återförsäljare kommer vårt team att förse dig med en intressant rabattkod om ditt inköpsvärde är av intresse. Inte bara det utan också med den särskilda hjälp som en av våra gruppexperter har gett för att hålla reda på och hjälpa dig om du har problem.

     

     

    Du kan kontakta oss genom vår


    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur lång tid tar det mellan order och sändning?

    När inköpet har slutförts omdirigeras du omedelbart till din beställning, förutom att få ett e-postmeddelande med din faktura och ett annat med en direkt länk till din beställning.

     

     

    Om du behöver mer information kan du kontakta oss via våra:


    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • My‌ ‌download‌ ‌was‌ ‌interrupted.‌ ‌Vad ‌ ‌ att ‌ ‌ göra? ‌

    Om nedladdningen avbröts kontrollerar du brandväggen eller antivirusprograminställningarna och kontrollerar om datorn har en fungerande internetanslutning. När du har försökt med metoderna ovan startar du hämtningen igen.Om det inte fungerade kan du också försöka ändra webbläsaren och upprepa proceduren igen.

     

     

    Om du behöver hjälp kan du kontakta oss via vår:


    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.


  • Var hittar jag hämtningslänken?

    När du har skickat din beställning kommer du att få ett e-postmeddelande med "LICENSE INFORMATION " enligt nedan:

    LICENSE INFORMATION

    Ange vår webbplats och klicka på "om du har ett registrerat konto" om du har skapat ett konto" om du redan har skapat ett konto på vår webbplats. Logga sedan in med e-post och lösenord

    Sign In

    Du kan också klicka på "om du signerade som gäst" om du inte skapade ett konto tidigare. Nedanstående sida visas när du anger nödvändig information:

    Find Your Order

    Ange ditt beställnings-ID eller e-postmeddelande som används för köpet i den tomma ruta som visas. Följande sida visas för dig och innehåller all beställningsinformation.

    order ID

    Gå till "produktinformation" och klicka sedan på "Hämta programvara" för att få din nedladdningslänk.

     

     

    Om du behöver mer hjälp kan du kontakta oss genom vår:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från hjälpcentralssektionen
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Vad ska jag göra när produkten inte fungerar?

     

     

    Om produkten inte fungerar bör du ta en skärmdump Spara skärmbilden på enheten och skicka den till oss genom

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till "Hjälp och support" från hjälpcentersektionen
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Var hittar jag min faktura?

    Fakturadokumentet kommer att skickas till ditt e-postmeddelande direkt efter att du har skickat ordern. Du kommer att få en faktura från oss. Så här hämtar du fakturan:

    Find your order

    Find your order

    Placera ID:t eller e-postmeddelandet som används för köpet i den tomma rutan. Vi skickar dig omedelbart ett e-postmeddelande med en direkt länk till din beställning. (Om du har köpt från oss för första gången är det mycket möjligt att vårt meddelande har skickats till din skräppostmapp.)
    När du har angett ditt ID visas den här sidan för dig:
    Den här sidan innehåller all beställningsinformation, ovanför dig hittar du "Skriv ut faktura" så att du kan skriva ut den på ett papper eller så kan du "Skriv ut faktura (PDF)" om du vill hämta fakturan som en PDF-fil

    order

     

     

    Om du inte lyckades få din faktura kan du kontakta oss via

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Vi kan skicka det direkt till er. Gå till "Hjälp och support" längst upp till höger på hemsidan. All kontaktinformation finns. Du kan komma åt det från hjälpcentersektionen
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Är dina nycklar lagliga eller inte?

    Vi tillhandahåller äkta livstidslicensnycklar som är 100 % legal . Vi bekräftar att vi följer de tillämpliga rättsliga reglerna och ser till att villkoren för laglig användning av programvaran uppfylls till fullo.

  • Är det en livstidsnyckel?

    Ja, vi tillhandahåller verkliga livstidslicensnycklar som är 100 procent lagliga. Vi bekräftar att vi följer de tillämpliga rättsliga reglerna och ser till att villkoren för laglig användning av programvaran uppfylls till fullo.

     

     

    Om du behöver mer information kan du kontakta oss genom

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Vilka typer av licenser finns tillgängliga på webbplatsen?

    Vi erbjuder våra kunder olika typer av licenser:

    OEM (Original Equipment Manufacturer)
    En OEM-licens är därför endast tillgänglig per köp och kan endast aktiveras på en enhet. Alla våra OEM-licenser är budgetvänliga och säljs för att reservera varje kunds licensrättigheter. Därför är de till 100 procent äkta och laglig programvara. produktnyckeln kan inte överföras och du kan inte använda den för att aktivera en annan installation.
    Retail
    Retail licenser kan användas på mer än en dator, men inte samtidigt. Det innebär att du kan överföra produktnyckeln till en annan dator, så länge du inaktiverar den gamla enheten. Retail-nycklar möjliggör flera aktiveringar och används för butiksbyggnader av produkten. I många fall tillåts ett visst antal aktiveringar per nyckel, men ofta tillåts fler på samma dator.

     

     

    Om du behöver mer information kan du kontakta oss genom

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur kan jag få en specialprodukt som inte finns på din webbplats?

    Vi erbjuder våra kära kunder alla möjliga alternativ. Om du behöver köpa en specialprodukt som inte visas eller nämns på vår webbplats, så bjuder vi dig att kontakta oss via telefon, chatt eller e-post så att vi kan hjälpa dig. så att vi kan förbereda en särskild order åt er.

     

     

    Kontakta oss från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Om jag inte är nöjd, kan jag få en återbetalning?

    Vårt citat är "tillfredsställande eller återbetalat". Detta är vårt främsta mål. Vi har alltid en tendens att tillfredsställa våra kära kunder oavsett hur svår situationen är. Vi kommer med glädje att hjälpa er och tillfredsställa era behov.

     

     

    Du kan kontakta oss via telefon eller e-post så att vi kan hjälpa dig. Gå till "Hjälp och support" längst upp till höger på hemsidan. All kontaktinformation finns.

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Öppna den från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Är produkterna fullständiga versioner?

    Uttrycket Fullständig version anger att programvaran är tillgänglig för användaren utan begränsningar och i alla funktioner. Alla våra produkter är fullständiga versioner och innehåller alla tillgängliga funktioner och uppdateringar. Uppdateringar är avsedda att göra programvaran modernare eller uppdaterad.

     

     

    Om du har förlorat åtkomsten till dina nedladdningar kontaktar du oss genom vår:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Du kan även komma åt vår kontaktinformation från: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Har jag någon garanti för min programvara?

    Vi tillhandahåller 100 % giltiga och äkta licensnycklar. Som en garanti för din programvara får du en faktura från oss som fungerar som bevis för att du har köpt produkten lagligt. Vi bekräftar att vi följer de tillämpliga rättsliga reglerna och ser till att villkoren för laglig användning av programvaran uppfylls till fullo.

     

     

    Om du behöver mer information kan du kontakta oss via vår webbplats:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • När kan jag kontakta dig?

    Vårt kundserviceteam är tillgängligt 24 timmar om dagen, förutom i 5 timmar, under vilka vi genomför gruppviewer-sessioner för våra specialklienter. Olika metoder finns tillgängliga för att kontakta oss.

     

     

    Om du vill göra det enklare för dig kan du kontakta oss via vår:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • När kan jag kontakta dig?

    Vårt kundserviceteam är tillgängligt 24 timmar om dagen, förutom i 5 timmar, under vilka vi genomför gruppviewer-sessioner för våra specialklienter. Olika metoder finns tillgängliga för att kontakta oss.

     

     

    Om du vill göra det enklare för dig kan du kontakta oss via vår:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur tar jag en skärmdump?

    Gör så här om du vill göra en skärmdump:

    • Gå till Windows sökfält
    • Skriv “ snipping tool”
    • Find Your Order

    • Klicka “new”
    • Dra ner musen och markera önskat felmeddelande
    • Klicka “file”
    • Välj “save as”
    • Ange namnet på skärmbildsfilen och spara den på skrivbordet.

     

     

  • Hur många enheter kan dina produkter användas på?

    Det beror på själva produkten, eftersom de flesta av dem är tillgängliga för användning på en bärbar dator, medan andra kan implementeras på flera enheter. Om du vill ha mer information kan du besöka vår produktsida.

     

     

    Du kan också kontakta oss via:


    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.


  • Hur installerar du min produkt och får hjälp?

    Om du vill installera produkten går du till kundens konto som visas i bilden nedan:

    order ID

    För att få hjälp och instruktioner innehåller kundens konto produkten samt instruktioner och steg som ska följas för att installera produkten. Du kan också hitta våra blogginlägg högst upp på startsidan. Gå till “ programvarubloggen ”.

     

     

    Om du behöver mer hjälp kan du kontakta oss genom vår:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur kan jag få nyckelaktiveringen?

    För att få nyckelaktiveringen, gå till din e-postinkorg och få tillgång till din “licensinformation för din beställning”

    License Information

    Välj "om du har ett registrerat konto" om du har skapat ett konto. Eller klicka på "om du signerade som gäst". Nedanstående sida visas när du anger nödvändig information:

    Find Your Order

    Ange ditt beställnings-ID eller e-postmeddelande som används för köpet i den tomma ruta som visas. Följande sida visas för dig och innehåller all beställningsinformation. Om du vill visa licensnyckeln går du till “Kundinformation” och klicka på “Visa min licensnyckel”

    View my license key

    Kopiera licensnyckeln och använd den för att aktivera produkten.

     

     

    Om du har problem kan du kontakta oss genom

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Kan jag få hjälp med installationen?

    Vårt kundsupportteam är alltid redo att hjälpa dig med installationen av produkten.

    Om du har problem med installationen kan våra tekniker ta hand om ditt ärende och installera produkten i stället via fjärråtkomst med hjälp av TeamViewer-programmet.

    Du måste installera den på skrivbordet så att vi kan ingripa på distans för att hjälpa dig.

    Installera programmet från länken nedan:
    TeamViewer

     

     

    När du har installerat appen Teamviewer bör du skriva ett e-postmeddelande med ytterligare information om det problem du står inför samt en skärmdump av felmeddelandet, om det finns något.Skicka sedan ID och lösenordet till oss via vår:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Du kan komma åt vår kontaktinformation från: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.


  • Hur avbryter jag min order?

    Om du behöver avbryta din beställning kan du kontakta oss via telefon, e-post eller chatt så att vi kan hjälpa dig att åtgärda problemet. Gå till "Hjälp och support" längst upp till höger på hemsidan. All kontaktinformation finns.

     

     

    Gå till hjälp och support direkt från Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Så här ändrar du kontoinformationen?

     

     

    Du kan bara redigera kontoinformationen från länken nedan:
    Profile details
    Du kan också kontakta oss genom

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    så att du kan hjälpa dig på ett effektivt sätt
    Gå till vår kontaktinformation från Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur kan jag skapa ett konto?

    Så här skapar du ett konto på webbplatsen::
    Gå till startsidan och klicka på profilinformationen till höger som markerad.

    profile details

    Du hittar två olika alternativ om du inte har något konto klickar du på Registrera”

    register

    Den här sidan visas för dig, fyll i blankstegen med nödvändig information och klicka sedan på "Registrera" för att skapa ditt nya konto!

    register for a new account

    Ditt konto har skapats!

    Du kan också öppna följande länk för att skapa ditt konto
    Registrera dig för ett nytt konto
    Fyll i blankstegen med nödvändig information och klicka på “Spara”.

     

     

    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur kan jag ställa min beställning?

    Om du vill lägga en ny beställning på vår webbplats väljer du den produkt som behövs från listan ovan:

    products

    Välj en produkt och klicka på“ Lägg till i köpkorgen ”

    register

    ADD TO CART

    Klicka nu på "TILL KASSAN" så visas följande sida

    checkout

    Se till att fylla i blanketterna med nödvändig information och använd sedan "credit card" eller "debit card" enligt bilden nedan för att göra betalningen.

    payment methods

    Fortsätt sedan med nästa steg genom att ange all kortinformation med all säkerhet. Klicka nu på “Gör beställning”.

    Buy Now

     

     

    När vi har fått betalningen levereras produkten omedelbart Om du har stött på något problem, tveka inte att kontakta oss genom

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    så att du kan hjälpa dig på ett effektivt sätt
    Klicka på Helpcenter Section
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Kan jag beställa utan info?

    Du kan beställa utan information genom att köpa som gäst. Du behöver bara ange kortinformation och nödvändig information för betalningen.

    guest payment

  • Om jag inte är nöjd, kan jag få en återbetalning?

    Vårt citat är "tillfredsställande eller återbetalat". Detta är vårt främsta mål. Vi har alltid en tendens att tillfredsställa våra kära kunder oavsett hur svår situationen är. Vi kommer med glädje att hjälpa er och tillfredsställa era behov.

     

     

    Du kan kontakta oss via telefon eller e-post så att vi kan hjälpa dig. Gå till "Hjälp och support" längst upp till höger på hemsidan. All kontaktinformation finns.

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Öppna den från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur länge har jag tillgång till nedladdningarna?

    Du kommer alltid att kunna komma åt dina hämtningslänkar när som helst och från vilken enhet som helst. Varje gång du får tillgång till beställningsinformationen kan du hämta dina nedladdningar när som helst.

    Så här får du tillgång till beställningsinformationen:

    • Besök följande länk:
      Spåra din beställning

    • Ange nu beställnings-ID i den tomma rutan för att hitta beställningen

    • Find Your Order

      Email Notice

    • När du trycker på Retur visas meddelandet ovan och du får omedelbart ett e-postmeddelande enligt följande:

    • Email Notice

    • Klicka på länken om du vill öppna din beställning och få tillgång till din kundinformation, inklusive licensnyckeln och hämtningslänken för din köpta produkt.

    • Order

     

     

    Om du har förlorat åtkomsten till dina nedladdningar kontaktar du oss genom vår:

     

    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från: Helpcenter Section
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Vilka kontaktalternativ och fördelar erbjuder du?

    Vi tillhandahåller olika kontaktalternativ och fördelar. När du kontaktar oss innan du köper kan vi ge dig specialerbjudanden och rabatter. Om du planerar att köpa en stor mängd produkter bör du kontakta oss innan du lägger din beställning så att vi kan förbereda en särskild beställning med ett särskilt pris för dig. Vi kan också utarbeta ett specialprisbud med en intressant rabatt för företag och yrkesverksamma. Dessutom kommer vi att hålla en skicklig agent till sitt förfogande för att hjälpa dem i alla skeden. Observera att ju högre värde din beställning har, desto intressantare blir rabatten.

     

     

    Om du vill ha mer information kan du kontakta oss via vår:


    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Jag behöver ett erbjudande, vem ska jag kontakta?

    Vårt kundsupportteam är alltid tillgängligt för att ge dig intressanta erbjudanden beroende på köpet. Ju högre värde din beställning har, desto intressantare blir kupongkoden! Om du är återförsäljare kommer vårt team att förse dig med en intressant rabattkod om ditt inköpsvärde är av intresse. Inte bara det utan också med den särskilda hjälp som en av våra gruppexperter har gett för att hålla reda på och hjälpa dig om du har problem.

     

     

    Du kan kontakta oss genom vår


    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • Hur lång tid tar det mellan order och sändning?

    När inköpet har slutförts omdirigeras du omedelbart till din beställning, förutom att få ett e-postmeddelande med din faktura och ett annat med en direkt länk till din beställning.

     

     

    Om du behöver mer information kan du kontakta oss via våra:


    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.

  • My‌ ‌download‌ ‌was‌ ‌interrupted.‌ ‌Vad ‌ ‌ att ‌ ‌ göra? ‌

    Om nedladdningen avbröts kontrollerar du brandväggen eller antivirusprograminställningarna och kontrollerar om datorn har en fungerande internetanslutning. När du har försökt med metoderna ovan startar du hämtningen igen.Om det inte fungerade kan du också försöka ändra webbläsaren och upprepa proceduren igen.

     

     

    Om du behöver hjälp kan du kontakta oss via vår:


    Chat : Email :
    [email protected]

     

    Gå till vår kontaktinformation från länken nedan: Hjälpcentsavsnitt
    Vi hjälper er gärna när som helst.